Як купити
Як оформити замовлення?
Оформити замовлення на сайті tokio.com.ua ви можете цілодобово.
При оформленні покупки вкажіть найкращий спосіб доставки товару: самовивіз або кур'єр, службою доставки «Нова пошта», «Укрпошта», а також зручну форму оплати. Якщо ви оформили замовлення з 9:00, ми зв'яжемося з вами протягом дня. Якщо ви оформили замовлення після 20:00, ми зв'яжемося з вами наступного дня до 12:00.
Коли я отримаю товар?
Термін доставки визначається під час замовлення на сайті, але може залежати від графіка доставки до вашого регіону компанії «Нова пошта», «Укрпошта».
Якщо ви оплачуєте замовлення за безготівковим розрахунком, то термін доставки може відрізнятись від зазначеного на сайті, цей термін ви можете уточнити у нашого менеджера в момент оформлення замовлення.
Самовивіз із магазину «Токіо»
Самовивіз із «Нова пошта»
Отримання товару у відділенні «Нова пошта» відповідно до умов перевізника.
- Оформіть замовлення на сайті або за телефонами
+38 067 777 0278
+38 095 777 0278
- При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Самовивіз із «Нова пошта».
-
Номер експрес-накладної буде вказано у SMS-повідомленні або повідомленні у Viber.
-
Слідкуйте за статусом посилки на сайті «Нова пошта», після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення.
-
Отримайте посилку у пункті видачі (наявність паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу, обов'язково).
-
Перевірте працездатність товару дома.
-
Сплатіть вартість замовлення оператору.
Доставка «Нова пошта»
Доставка замовлення кур'єром «Нова пошта» відповідно до умов перевізника.
- Оформіть замовлення на сайті або за телефонами
+38 067 777 0278
+38 095 777 0278
-
При оформленні замовлення оберіть спосіб доставки Доставка «Нова пошта».Номер экспресс-накладной будет указан в SMS-сообщении или уведомлении в Viber.
-
Слідкуйте за статусом посилки на сайті «Нова пошта», при надходженні посилки до вашого населеного пункту з вами зв'яжеться співробітник «Нова пошта» для узгодження термінів доставки.
-
Доставка великогабаритної техніки вагою понад 100 кг здійснюється лише до під'їзду.
-
Підйом габаритних вантажів оплачується окремо. Необхідність надання послуги та її розрахункову вартість вказує магазин під час оформлення замовлення.
-
Під час отримання перевірте працездатність товару.
-
Сплатіть вартість замовлення кур'єру.
Доставка «Укрпошта»
Доставка замовлення кур'єром «Укрпошта» відповідно до умов перевізника.
Оформіть замовлення на сайті або за телефонами.
-
+38 073 777 0278
-
+38 067 777 0278
- +38 095 777 0278
При оформленні замовлення оберіть спосіб доставки Доставка «Укрпошта».
-
Номер експрес-накладної буде вказано у SMS-повідомленні або повідомленні у Viber.
-
Відстежуйте статус посилки на сайті «Укрпошта», при надходженні посилки до вашого населеного пункту з вами зв'яжеться співробітник «Укрпошта» для погодження термінів доставки.
-
Під час отримання перевірте працездатність товару.
-
Сплатіть вартість замовлення кур'єру.
Термін доставки визначається під час замовлення на сайті, але може залежати від графіка доставки до вашого регіону компанії «Нова пошта», «Укрпошта».
Якщо ви оплачуєте замовлення за безготівковим розрахунком, то термін доставки може відрізнятись від зазначеного на сайті, цей термін ви можете уточнити у нашого менеджера в момент оформлення замовлення.
Яким способом можна сплатити товар?
-
Privatbank Оплата частями
- Накладений платіж
- Банківський переказ
-
МоноБанк – оплата частинами
- Оплата картами Visa або Mastercard (LiqPay), яка дозволяє провести оплату за товар прямо на сайті.
Обмін товару або грошове відшкодування:
-
Відповідно до чинного Закону України можливе повернення або обмін купленого товару;
-
Повернення товару протягом 14 днів з покупки;
-
На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов).
Повернення у цьому випадку можливе лише якщо:
-
товар не був у вжитку та жодним чином не використовувався;
-
не проводився монтаж та підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування;
-
повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
-
товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки та передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
-
за наявності розрахункових документів на товар виданих споживачеві разом із товаром;
Повернення коштів
Повернення коштів відбувається на карту покупця, з якої було здійснено покупку або яку надасть покупець.