Історія бренду MIDWAY
Історія бренду MIDWAY
Історія бренду MIDWAY бере свій початок з літа 2018 року з глибин міста Шанхай, КНР.
Тоді один із нинішніх співзасновників компанії, перебуваючи в Китаї, і маючи серйозний досвід роботи із заводом із виробництва електросамокатів, вирішив запустити лінійку електросамокатів під власним брендом.
Одним із ключових завдань було найменування нового бренду.
Всі ми знаємо фразу: "Як корабель назвеш, так він і попливе".
Основою найменування бренду стояла ідея взяти назву потужного військового корабля. Вирішили, що це буде японський військовий корабель, оскільки головний дизайнер електросамокатів був із Японії. Вивчивши історію японського морського флоту, було обрано найзнаменитіший корабель лінкор «YAMATO», один із найбільших військових кораблів в історії людства. Так бренд «YAMATO» вирушив у своє перше плавання.
* «Yamato» перший із лінкорів своєї серії, був закладений 4 листопада 1937 рокуна верфі ВМС у Курі (префектура Хіросіма)
На початку 2019 року на ринку з'являється перша партія електросамокатів YAMATO. Перевагою у розвитку було знаходження співзасновника біля КНР. Це дозволяло контролювати виробництво та при виявленні недоліків, оперативно усувати їх, тим самим постійно покращуючи якість продукції. Метою було надання споживачеві гідного товару за доступну ціну.
Ринок електросамокатів виявився досить складним та конкурентним. У перший рік роботи компанії результат не відповідав очікуванням. Бренд був невідомий на ринку, що відштовхувало потенційних партнерів від співпраці. Не зважаючи на це, компанія продовжувала активно працювати над продуктом. Такий підхід відіграв ключову роль у завоюванні довіри покупців. Дотримуючись принципу, що найкраща реклама – це люди, до початку 2020 року бренд YAMATO починає набирати популярності. Спад різко змінився на зростання продажів, набуття нових партнерів, і як наслідок ще більшої довіри покупців.
До кінця 2020 року кількість проданих самокатів перевищила 25000. Результат перевершив очікування.
Було ухвалено рішення зробити ребрендинг
2018-2020
Досвід роботи над брендом Yamato, що накопичився в процесі, дав зрозуміти потреби і очікування покупців від «ідеального самокату». Незважаючи на якість, покупців хвилював і дизайн та додаткова функціональність. Погоня за «ідеальним самокатом» призвела до потреби ребрендингу.
Необхідно було створити сильний бренд із великим модельним рядом та високою функціональністю. Повертаючись до історії YAMATO, основою нової назви залишався військовий корабель. Але який?
При вивченні історії ВМС Японії, з'ясувалося, що військовий лінкор YAMATO, був настільки потужним і одночасно не вдалим, що програв бій у першій же битві під час Другої світової війни з морським флотом США за півострів Midway. В результаті якого битву виграли американці, і на згадку про цю перемогу, назвали кілька своїх кораблів, включаючи авіаносець - USS MIDWAY, який зіграв ключову переможну роль.
Натхнення цією історією дало назву новому бренду.
MIDWAY повинен був стати найкращим у дизайні, упаковці та функціональності. Виникла необхідність збільшення виробничих потужностей. Завдяки цьому додалися нові моделі з покращеною конструкцією та функціоналом.
Оновлені самокати отримали: мобільний додаток, круїз контроль, можливість зняття обмеження швидкості, гумове покриття деки, новий дисплей та покращені технічні характеристики. Нова лінійка i-Series була розроблена під запити покупців із високим зростанням, яким не вистачало комфортного самокату для довгих поїздок.
Незважаючи на технічні та функціональні зміни, змінився і дизайн. Головною метою нового дизайну був "ідеальний самокат" від розпакування до використання продукту. В той же час, улюблені самокати YAMATO залишилися,
та стали частиною MIDWAY у вигляді окремої серії.
Ставши кращим, "корабель" MIDWAY вирушив у нове велике плавання!
Сподіваємося, що Ви станете власником електросамокату MIDWAY і частиною цієї історії. Щасливої дороги!